Verzenden & retourneren

Leveringen

Onze leveringen worden verzorgd door PostNL.
Wij streven ernaar om uw producten binnen 12 uur na ontvangst van uw betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product niet op voorraad is. In dat geval krijgt u dit tijdig te horen en leveren we het product maximaal 5 werkdagen nadat uw betaling is ontvangen.

Verzendkosten

Voor verzendingen binnen Nederland betaald u per bestelling €4,95.
Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn.
Wij leveren onze producten in geheel Europa. Staat uw land niet in de lijst met verzendlanden, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Retourneren en defecten
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 2 maanden na de ontdekking hiervan (graag zo snel mogelijk!) contact op te nemen met Gummil klantenservice. Voor het retourneren op basis van het herroepingsrecht hoeft u geen reden op te geven, dit is optioneel.

* Mijn pakket is aan de buitenzijde beschadigd

Wij zijn er vrij zeker van dat u tevreden bent met uw aankoop bij Gummil BV

Mocht het echter zo zijn dat de goederen aan de buitenzijde defect, verkeerd of beschadigd zijn, meldt u dit dan zo snel mogelijk aan de bezorger van de pakketdienst. Neem het pakket niet aan! Zo kunnen wij ervoor zorgen dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. Mocht u er later achterkomen, meld dit dan het liefst zo snel mogelijk aan ons.

* Mijn pakket zit beschadigd in de verpakking

Wanneer het pakket dat u ontvangen hebt tijdens het vervoeren beschadigd is geraakt, kunt u het product naar ons retourneren.

U krijgt van ons een retourcode die u bij het pakket dient in te voegen zodat wij snel en efficient kunnen reageren. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. Uw verzendkosten zullen worden vergoed.

* Niet tevreden met product (zichttermijn)

Wij zijn blij met onze klanten. Daarom daarom geven we een zichttermijn van 14 dagen. Binnen die tijd mag je het product zonder opgaaf van redenen terugsturen.

Garantie staat los van zichttermijn
Als de kwaliteit van het product niet voldoet aan de eisen, geldt bovenstaande natuurlijk niet. Mocht er iets mankeren aan het product, geef dit dan direct door nadat je dit hebt ontdekt. Omdat de garantie op onze producten alleen geldt voor producten die ongeopend zijn. Tenminste binnen 30 dagen nadat je het product hebt ontvangen. Zaken die onder de garantie vallen, staan los van de zichttermijn. Als een product gebreken blijkt te hebben, dan lossen we dat direct voor op.

Regels voor retoursturen

Verpak het pakket op een zorgvuldige manier en zend het terug naar Gummil BV. Wanneer mogelijk bewaar het bewijs van verzending, U bent verantwoordelijk voor het pakket tot het bij ons gearriveerd is. Het is de verantwoordelijkheid van de verzender om de kosten van het verzenden te betalen en ervoor te zorgen dat het product niet beschadigd wordt tijdens het transport.  Wanneer de producten niet fatsoenlijk arriveren, kunnen we eventuele kosten doorberekenen voor de waardevermindering die is ontstaan. Wij betalen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Elk verschuldigd bedrag zal zo snel mogelijk betaald worden aan de rechthebbende binnen 14 dagen na de melding bij onze klantenservice, inclusief de verzendkosten van de heenzending. De kosten voor de retourzending zullen wij niet vergoeden.

Herroepingsrecht

Bij elke zending vind u het Europese model-formulier voor herroeping, dit formulier kunt u gebruiken om uw bestelling zonder opgaaf van redenen te retourneren. U kunt het product terugsturen binnen 14 dagen nadat u de overeenkomst herroept. Het herroepings formulier vind u ook onderaan onze algemene voorwaarden.

(0)